Cel mai important aspect al curățeniei la birou

//Cel mai important aspect al curățeniei la birou

Tel. 021.324.0502 / E-mail: office@piontaniservices.ro

Cea mai bună metodă de a face curățenie la birou are la bază colaborarea între compania beneficiar și firma care se ocupă de curățenie. Odată ce ați selectat o astfel de firmă – beneficiind astfel de servicii la un standard constant de calitate, de economii de timp, precum și de predictibilitatea și controlul costurilor – cel mai bine este să stabiliți și un set minimal de reguli în acest sens, în acord cu furnizorul dumneavoastră de servicii de curățenie.

De exemplu, hârtiile trebuie păstrate în mod ordonat; alegerea modului în care acestea sunt organizate și stocate vă aparține întru totul, în funcție de ce nevoi și disponibilități aveți. Din punctul de vedere al curățeniei la locul de muncă, contează pur și simplu ca hârtiile să nu stea împrăștiate prin diverse locuri, pentru că sunt un magnet pentru praf.

Cele mai bune practici în materie de organizare a locului de muncă arată că rezultatele optime se obțin atunci când se stabilește o anumită rutină în ceea ce privește ordinea. Astfel, este extrem de util ca angajații să își facă ordine pe birou la sfârșitul fiecărei zile de muncă; nu este nevoie ca toate lucrurile și echipamentele să fie perfect aranjate, dar o ordine cât de cât rezonabilă ajută foarte mult. Micile accidente, de genul cafelei vărsate pe birou, trebuie rezolvate pe loc; păstrați la birou soluții de curățare și degresare, pentru a evita ca suprafețele de mobilier să se păteze. Dacă nu există un loc unde angajații pot lua masa, încercați să vă asigurați că aceștia strâng eventualele resturi – nu numai pentru a păstra igiena, ci și pentru a preveni posibile infestări cu gândaci și/sau rozătoare.

La fel, frigiderul, dacă există, trebuie verificat și curățat o dată pe săptămână, iar produsele vechi aruncate; eventual, puteți discuta cu firma de curățenie să se ocupe și de acest aspect, unele companii de profil având în portofoliu și acest serviciu. Coșurile de gunoi ar trebui să aibă saci; din nou, firma dumneavoastră de curățenie se poate ocupa și de strângerea gunoiului și de realimentarea cu saci a coșurilor.

Dacă există un spațiu de luat masa, cel puțin spațiile unde se mănâncă, precum mesele, trebuie dezinfectate la sfârșitul fiecărei zile, iar vesela și tacâmurile trebuie spălate. Cuptorul cu microunde trebuie curățat cât mai des, preferabil zilnic, pentru că vaporii din mâncare tind să lase depuneri pe pereții interiori.

Echipamentele electronice pot fi adevărate culturi bacteriene, în special tastaturile. Acestea trebuie periodic fie aspirate, fie curățate în interior cu un spray cu aer comprimat – un serviciu pe care este cel mai bine să îl lăsați în seama firmei de curățenie – apoi șterse cu alcool. Praful care se depune pe monitoare și unitățile centrale trebuie șters cu lavete de microfibră, iar echipamentele trebuie ulterior curățate cu alcool.

În orice caz, ceea ce trebuie ținut minte este că pentru a păstra curățenia la birou cel mai important lucru nu este contractarea absolut tuturor operațiunilor de curățenie unei firme specializate, ci stabilirea unui mod concret de colaborare. Astfel veți face o economie reală de costuri și veți beneficia cu adevărat de servicii personalizate, așa cum vi le doriți. Ca întotdeauna, vă stăm la dispoziție pentru detalii!

By |2018-08-28T20:00:22+00:00august 28th, 2018|Categories: Blog|Tags: , , , |0 Comments